środa, 25 listopada 2015

Avon LUXE i mały dodatek :)

Hej ! :*
Znowu wracam do Was po dość długiej przerwie..
Niestety teraz mój czas pochłania matura i egzamin zawodowy ;/
Wybaczcie mi to :*

Przejdźmy do tematu dzisiejszego wpisu :)
Pare razy gdy przeglądałam katalog firmy AVON natknęłam się na podkład LUXE miracle.
Od wielu osób słyszałam, że sprawdza się on bardzo dobrze z resztą jak wszystkie kosmetyki serii LUXE.





Postanowiłam, że i ja go wypróbuję :) 
Nie zawiodłam się :) Podkład jest cudowny :) 
Jego konsystencja jest lekka i kremowa. Nie tworzy efektu maski :) Nie ma jakiegoś znaczącego zapachu. Ładnie kryje :) Jest bardzo trwały :) U mnie trzyma się cały dzień :)
Ma śliczne szklane opakowanie z lustrzaną zakrętką :) 
Jego minusem jak większości tego typu kosmetyków jest pompka bo pewnie dużo podkładu zostanie na dnie :) Ale jest to do pokonania :) 
Poza tym produkt jak najbardziej na plus :)
Ja płaciłam za niego po promocyjnej cenie 40 zł :)
Normalnie jest on troszke droższy ale naprawde warto :)


POLECAM ! ;*


A teraz mały dodatek :)
Jak pewnie nie jedna z Was uwielbiam ochronne pomadki do ust szczególnie zimą :)
Firma NIVEA zawsze była u mnie numerem jeden jeśli chodzi o te produkty i tak jest do teraz :)
Nowe masełka do ust tej właśnie firmy są cudowne :)

Robię z nich taką małą kolekcję :)



Również POLECAM ! ;*


18 komentarzy:

  1. te balsamy z nivea są cudne świetnie nawilżają i pięknie pachną
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ten pokład w katalogu, ale zawsze boję się o źle dobrany odcień. Jednak nie ma to jak zobaczyć go na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się obawiałam ale postanowiłam zaryzykować :)

      Usuń
  3. Rozczarował mnie jeden podkład z AVON i czuję jakoś niechęć do innych. Ale cieszę się, że Ci się sprawdza :)

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne wlosy masz ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam jeśli chodzi o maselko do ust jeszcze tą karmelowa wersję, pachnie cudowne ♥

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Swego czasu namiętnie używałam tych masełek, aż w końcu natrafiłam na balsamy naturalne, w których nie czuć tak wazeliny i wtedy te z Nivea poszły w odstawkę :)
    Świetny blog! Co powiesz na wzajemną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie podkład nakłądam tyloko punktowo jak korektor ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbować ten podkład :)) Również uwielbiam te masełka ^^ Mam takie samo lusterko jak Ty :D
    Pozdrawiam ♥
    Jeśli możesz to kliknęłabyś w kilka linku w najnowszym poście? <3 Oczywiście się odwdzięczę :*
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę go wypróbować :)
    Obserwuję ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo kuszą mnie te masełka do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny post :)


    www.kuriatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń